Veelgestelde vragen

Om u zo goed mogelijk te kunnen informeren, hebben we hieronder antwoord gegeven op veel voorkomende vragen. Mocht u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden, dan kunt mailen naar info@skippypepijn.nl
of bellen naar 015-3695021. 

Welke pakketten en productsoorten zijn er en wat betekenen de afkortingen?

De pakketten en productsoorten zijn te vinden op onze website. Voor de kinderopvang vindt u ze hier, voor de peuteropvang hier, en voor de buitenschoolse opvang hier.

Wij hanteren afkortingen voor verschillende opvangmogelijkheden:

  • BSO = VSO, OTS en VKO
  • NSO = OTS en VKO
    *BSO is buitenschoolse opvang, VSO is voorschoolse opvang, OTS is opvang tijdens schoolweken en VKO is vakantieopvang

Hoe vraag ik extra opvang aan op Goede Vrijdag en de dag na Hemelvaart?

Op Goede Vrijdag en de dag na Hemelvaart zijn alle scholen de hele dag gesloten. SkippyPepijn biedt deze dag de mogelijkheid om extra opvang af te nemen.Mocht u gebruik willen maken van de deze extra opvang dan kunt u uw kind(eren) tot uiterlijk een week van tevoren aanmelden op de volgende manier: Via de agenda in het Ouderportaal kunt u klikken op het blauwe bolletje en dan ‘dag aanvragen’ Aanvragen via een bericht kunnen wij niet goedkeuren.

LET OP :

  • Indien u gebruik maakt op de vrijdag van het NSO of BSO pakket (dit zijn de pakketten waarin u alle weken vakantieopvang afneemt), dan hoeft u niet extra te betalen voor deze dag. U kunt dan de aanvraag doen op rekening. Bij het goedkeuren van de aanvraag zetten wij dan de facturatie voor u uit. (u hoeft dus GEEN schoolsluitingsuren in te zetten).
  • Indien u gebruik maakt in de vakanties van het VKO-7 pakket, kunt u, indien u genoeg dagen heeft afgemeld in de vakantie’s deze dag als ruildag aanvragen.
  • In alle andere gevallen wordt de extra opvang in rekening gebracht.
  • Indien u binnen 5 dagen de extra opvang annuleert, wordt de extra opvangdag wel in rekening gebracht (zie ouderportaal, mijn vestiging, belangrijke informatie, over extra opvang: toelichting beleid extra opvang SkippyPepijn.

Hoe kan ik inloggen op het Ouderportaal?

Als u een nieuwe klant bent bij SkippyPePijN, zult u de eerste keer inloggen met een door ons geleverde inlogcode. Daarna kunt u inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord.